تاریخ : پنجشنبه 22 شهريور 1397
کد 553

به اطلاع خواهران و برادران عزيزي كه در آزمون سراسري سال 1397 در رديف پذيرفته شدگان نهايي دانشگاه مراغه قرار گرفته‌اند مي رساند

به اطلاع خواهران و برادران عزيزي كه در آزمون سراسري سال 1397 در رديف پذيرفته شدگان نهايي دانشگاه مراغه قرار گرفته‌اند مي رساند
بسمه تعالي
با حمد وسپاس به درگاه خداوند دانا و تواناي مطلق و با عرض تبريك و تهنيت به اطلاع خواهران و برادران عزيزي كه در آزمون سراسري سال 1397 در رديف پذيرفته شدگان نهايي دانشگاه مراغه قرار گرفته‌اند مي رساند كه ثبت نام اوليه صرفاً بصورت اينترنتي بوده و لازم است داوطلبان از مورخ 26/06/1397  لغايت 03/07/1397 با مراجعه به آدرس اینترنتی زیر نسبت به ثبت نام اقدام نمايند. مراحل ثبت نام و مراجعه به دانشگاه مراغه به صورت ذيل مي باشد:
خواهشمند است مراحل زیر را دقيقاً رعايت تا مشکلي در روند ثبت نام عارض نگردد. جهت سهولت در امر ثبت نام اين اطلاعيه را پرينت و همراه خود داشته باشيد.
 
1-ثبت نام اوليه از مورخ 26/06/1397 لغايت 03/07/1397  با مراجعه به آدرس اينترنتي زير خواهد بود و داوطلبان لازم است با انتخاب دانشجویان جدیدالورود به عنوان کد کاربری و ثبت  کد ملي و شماره داوطلبي به عنوان کلمه عبور نسبت به ثبت نام اینترنتی اولیه اقدام نمايند.
 
http://217.219.137.199/Samaweb/Login.aspx

 
 
2- در حین ثبت نام اینترنتی  فرمهای موجود در بخش ((دریافت فرمهای آموزشی)) را دریافت و تکمیل نمایید. در مراجعات حضوري طبق بندهاي ذيل هر قسمت از بخشهاي دانشگاه نسبت به دريافت فرمهاي خود اقدام خواهند نمود. در مرحله آخر ثبت نام اینترنتی لازم است داوطلبان در بخش ((چاپ اطلاعات ثبت نام شده )) از اطلاعات نمایش داده شده پرینت تهیه نمایند. و آن را در زمان ثبت نام حضوری تحویل آموزش دانشکده مربوطه نمایند.
 
توجه: از آنجاییکه تکمیل این فرمها زمان بر است، بهتر است قبل از مراجعه حضوری حتماً فرمها را تکمیل و به همراه خود داشته باشید.
 
عنوان فرم زمان تحويل نام قسمت تحويل گيرنده
1-فرمهای آموزشی 07 لغایت 09 مهر آموزش دانشکده مربوطه
2-فرمهاي امور دانشجويي 07 لغایت 09 مهر امور دانشجويان و امور خوابگاهها
3-فرمهاي مشاوره و روانشناسي 07 لغایت 09 مهر قسمت مشاوره
4-فرمهاي فرهنگي 07 لغایت 09 مهر اداره امور فرهنگي
 
 
3-در قسمت (( مدارک درخواست شده ß ارسال تصاویر درخواست شده )) لازم است داوطلبان اسکن مدارک ذیل را ارسال نمایند. توضیح فایل باید  jpeg و سایز آن بیشتر از 300  کیلوبایت نباشد.
1-اسکن صفحه اول شناسنامه                                    2-اسکن کارت ملی                                                 3-اسکن مدرک دیپلم
4-اسکن مدرک پیش دانشگاهی                                               5-اسکن ریز نمرات دوره دیپلم                                                6-اسکن ریز نمرات پیش دانتشگاهی
7-اسکن درخواست تاییدیه دیپلم                             8-اسکن درخواست تاییدیه پیش دانشگاهی
 
4-از مورخ 07/07/1397 لغايت 09/07/1397 طبق برنامه زماني ذيل نسبت به ثبت نام حضوری و تحويل مدارک ذیل اقدام فرماييد. محل ثبت نام نهایی و تحویل مدارک سالن ورزشی دانشگاه می باشد.
 
 
4-1:  برنامه زماني ثبت نام حضوری و  تحويل مدارک پذيرفته شدگان دانشگاه مراغه بر اساس حرف اول نام خانوادگي 
روز و تاريخ ثبت نام ترتيب حرف اول نام خانوادگي
شنبــه 07/07/97 الف – ب – پ – ت – ث –ج – چ
یک شنبه 08/07/97 ح – خ- د –ذ– ر – ز- ژ – س - ش – ص- ض – ط
دوشنبه 09/07/97  ظ- ع – غ – ف – ق – ك– گ – ل – م – ن – و - هـ - ي
 
 
توجه خیلی مهم : صرفاً پذيرفته شدگاني که حداکثر تا مورخ 31/06/1397 فارغ التحصيل خواهند شد قادر به ثبت نام مي باشند.
تبصره:  با توجه به برگزاري امتحانات جبراني دوره پيش‌دانشگاهي در دهه سوم شهريورماه، در صورتي كه پذيرفته‌شدگان در زمان ثبت‌نام موفق به ارائه گواهي پيش‌دانشگاهي نگردند، لازم است تعهدي مبني بر ارائه گواهي پيش‌دانشگاهي‌ تا تاريخ‌ 97/07/28 بدهند. بديهي است در صورت عدم ارائه گواهي مذكور تا تاريخ 97/07/28 قبولي آنان لغو مي‌گردد.
 
4-2:   ديپلمه‌هاي نظام جديد:
1- اصل گواهينامه پايان دوره پيش دانشگاهي يا گواهي موقت آن به همراه دو برگ كپي از آن.
2- اصل ‌مدرك ‌و ‌يا گواهي ‌ديپلم ‌متوسطه ‌نظام‌جديد آموزش‌ متوسطه ‌و سال‌ ما قبل ‌ديپلم‌ به همراه دو برگ كپي از آن.
3- اصل كارنامه تحصيلي ديپلم متوسطه نظام جديد.
4-اصل رسید درخواست تاییدیه دوره دیپلم .
5- اصل رسید درخواست تاییدیه دوره پیش دانشگاهی.
6- اصل شناسنامه و يك سري كپي از تمام صفحات آن.
7- اصل كارت ملي بانضمام 2 برگ كپي از پشت و روي آن.
8- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده درسال جاري.
9- مدركي‌ كه ‌وضعيت ‌نظام ‌وظيفه داوطلبان را با توجه ‌به ‌يكي از بند‌هاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون (دفترچه شماره يك) مشخص كند(براي برادران).
10- اصل حكم مرخصي سالانه يا موافقت رسمي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي كارمندان دولت .
11- اصل‌حكم ‌استخدامي و يا گواهي رسمي مشمول قانون مديريت خدمات كشوري و يك نسخه فتوكپي آن، براي كارمندان رسمي وزارت علوم‌، تحقيقات و فناوري و دانشگاهها و موسسات آموزشي و پژوهشي وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كه با استفاده از سهميه كارمندي در رديف پذيرفته‌شدگان‌ رشته‌هاي‌ تحصيلي‌ نوبت‌ دوم (شبانه) دانشگاهها و موسسات آموزش عالي قرار گرفته‌اند.
12- معرفي نامه رسمي از ستاد مشترك سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و يا اداره كل امور اداري وزارت جهاد كشاورزي با امضاء و مهر هريك از روساي ارگانهاي مذكور براي پذيرفته شدگان با سهميه فوق الذكر.
12-فرمهاي تکميل شده از مراحل ثبت نام اینترنتی
13- پرینت مشخصات در مرحله آخر ثبت نام اینترنتی که حاوی کد رهگیری می باشد.
 
4-3:  ديپلمه هاي نظام قديم :
1-مدارک اعلامي سايت سازمان سنجش  
2-اصل رسید درخواست تاییدیه دوره دیپلم .
12-فرمهاي تکميل شده از مراحل ثبت نام اینترنتی
13- پرینت مشخصات در مرحله آخر ثبت نام اینترنتی که حاوی کد رهگیری می باشد.
 
3-4:   دارندگان مدرك فوق ديپلم :
1-مدارک اعلامي سايت سازمان سنجش  
12-فرمهاي تکميل شده از مراحل ثبت نام اینترنتی
13- پرینت مشخصات در مرحله آخر ثبت نام اینترنتی که حاوی کد رهگیری می باشد.
 
4-5: در صورت بروز مشکل صرفاً با شماره هاي ذيل تماس بگيريد و از تماس با قسمتهای غیر مسئول خودداری فرمائید.
دانشكده تلفن داخلي مسئول
كشاورزي 37278001- 37273068 308 و 309 خانم طلوعي -  خانم سپهری
علوم پايه 37279094- 37278900 102 و 103 خانم اشرفی - خانم پورمحمدی
فني و مهندسي 37279094- 37278900 165 خانم بیگلری خانم طالع
علوم انساني 37279094- 37278900 166 خانم قضایی خانم خباز
امور دانشجويي 37278001- 37273068 357 خانم قطعاتي  - خانم حشمتی فر
امور تغذيه 37279094- 37278900 198 آقاي دهقان
 
 
 
4- تحويل خوابگاه براي متقاضيان در ثبت نام اينترنتي از مورخ 07/07/1397 لغایت 09/07/1397 صورت خواهد گرفت فرمهاي تکميل شده امور دانشجويي (شامل: پرسشنامه دانشجويي، فرم اسکان در خوابگاه و مدارک وام دانشجويي براي متقاضيان) در هنگام تحويل خوابگاه، دريافت خواهد شد. 
 
4-1: داوطلبان پذیرفته شده جهت تسريع در روند دریافت خوابگاه، مبلغ 5/000/000 ریال همراه داشته باشند که در صورت نیاز از طریق کارت خوانهای موجود در دانشگاه دریافت خواهند شد.
 
5- مبلغ 500/000 ريال جهت شارژ اوليه تغذيه  و مبلغ 300/000 ریال هزینه صدور كارت دانشجويي چند منظوره (امکان دریافت از طریق کارت خوان وجود دارد) یا واریز به حساب  546128687 بانک تجارت قابل واريز از تمام شعب بانک تجارت سراسر کشور
 
6-شروع کلاسها از مورخ بلافاصله بعد از ثبت نام طبق برنامه درسي دريافتي از آموزش دانشکده ها انجام خواهد گرفت.
 
 
7- جهت تسريع در روند تحويل مدارک داوطلبان نوبت دوم مبلغ 7000000 ريال بابت هزينه علي الحساب شهريه ثابت و متغير به حساب 546099024 بانک تجارت واريز و فيش  واريزي را موقع تحويل مدارک به قسمت امور مالي ارايه نمايند.  امکان دریافت از طریق کارت خوان نیز وجود دارد.
 
ضمناً شهریه دوره های نوبت دوم بر اساس جدول ذیل می باشد. (مبالغ به ریال می باشد.)
گروه آموزشي شهريه ثابت شهريه واحد عمومی نظری شهريه واحد پایه نظری شهریه واحد اصلی و تخصصی نظری شهریه دروس عملی 2 ساعت اجرا شهریه دروس عملی 3 ساعت اجرا شهریه پروژه
علوم انساني 3,263,068 191,331 295,694 434,844 521,813 782,719 1,130,594
ساير گروهاي آموزشي 3,687,475 191,331 313,088 521,813 626,175 939,263 1,130,594
 
  فایل pdf
 
 

اخبار

یکی از الویت‌های مهم بخش معاونت اداری و مالی، توسعه و بهبود فضای سبز دانشگاه است.

1397/11/30

افتتاح بخش های مختلف در سالن ورزشی و سرای دانشجویی دانشگاه

1397/11/29

ارتقای مرتبه علمی عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه مراغه

1397/11/29

ارتقای مرتبه علمی عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه مراغه

1397/11/28

شماره صفر و یک "گاهنامه آبگینه" در دانشگاه مراغه منتشر شد.

1397/11/15

افتتاح نمایشگاه آبگینه، دستاوردهای سالهای اخیر دانشگاه مراغه با حضور عضو خبرگان رهبری و ام ...

1397/11/15

گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دانشگاه مراغه

1397/11/15

برگزاری اولین دوره عمومی نگهداشت تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه مراغه

1397/11/15

پنجمین دوره تئوری و عملی کار با کپسول های آتش نشانی و اطفاء حریق ویژه پرسنل محترم مدیریت ح ...

1397/11/15

دانشگاه مراغه با 2 سرآمد علمی در لیست 10 موسسه آموزشی و پژوهشی کشور

1397/11/09

نگاهمان را باید به "سراهای دانشجویی" تغییر دهیم

1397/11/08

دکتر عبدالهی نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، در نشست مدیران روابط عمومی منطقه سه کشور گفت:
حرفه روابط عمومی جزء مشاغل سخت است.

1397/11/06

چاپ یک فصل کتاب در انتشارات معتبر تیلور و فرانسیس  توسط عضو هیأت علمی دانشگاه مراغه

1397/11/03

فضای فرهنگی پویا و با نشاط؛ از رونق فعالیت تشکل‌های دانشجویی تا برگزاری جشنواره‌ها

1397/11/02

کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه مراغه با ترکیب جدید تشکیل جلسه داد.

1397/11/02

برگزاري اولين جلسه شوراي فناوري مرکز رشد واحدهاي فناور مراغه

1397/10/26

برگزاری سالانه 3 یا 4 دوره HSE در دانشگاه مراغه

1397/10/23

ارتقای مرتبه علمی عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه مراغه

1397/10/23

کسب رتبه برتر سلف سرویس و ارتقاء رتبه خوابگاه‌های دانشگاه مراغه

1397/10/22

پروژه ای که بعد از چندین سال به همت خیرین اجرا شد.

1397/10/18
     
    امروز : 847      ديروز : 1034      ماه : 32999      كل : 596161